آیا دیالیز بهترین راه برای درمان نارسایی مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا دیالیز بهترین راه برای درمان نارسایی مزمن کلیه

به طور کلی، بیمار مبتلا به نارسایی مزمن کلیه خواهد دیالیز به عنوان اولین انتخاب خود را انتخاب کنید. اما نه هر بیماران کت و شلوار برای آن، و حتی شما دیالیز شرایط، وجود دارد هنوز هم برخی از سوالات دیگر در آن وجود دارد، چگونه به سمت چپ اغلب آنها نیاز به شرایط درمان و چه مدت می تواند یک بیمار پس از دیالیز زندگی می کنند.

بیماران نیاز به دیالیز 3 بار در هفته، 4-5 ساعت برای هر زمان. وقتی CCR (کراتینین نرخ ترخیص کالا) کاهش به 10 ~ 12mL / دقیقه، شما باید برای شروع دیالیز. دیالیز می تواند کلیه به دفع مواد زائد و سموم کمک کند اما آن cann't کلیه شما محافظت و یا تعمیر عملکرد کلیه آسیب دیده است. را که بیماری شما را بدتر کند، و عملکرد کلیه چپ خود را به تدریج از دست خواهد رفت. بنابراین شما مجبور به دیالیز وابسته به حفظ زندگی خود را.

مردم 15-60 ساله مناسب برای این نوع از درمان است، اما به عنوان به روز رسانی تکنولوژی و ماشین آلات جدید به نظر می رسد، افرادی که بالای 70 سال سن نیز می تواند درمان خوبی دریافت کنید.

به منظور اطمینان از کیفیت بقا، بیماران باید از مصرف 1.0 ~ پروتئین سند 1.2g و تغذیه به اندازه کافی برای مید تقاضا از دیالیز.

به عنوان یک درمان جایگزین، طب چینی همچنین می تواند در نارسایی مزمن کلیوی استفاده می شود و آن را تا به عوارض جانبی کم، چه چیزی بیشتر، می تواند عملکرد کلیه های آسیب دیده خود را ترمیم و محافظت از آنهایی که باقی مانده است.

از بالا ما می دانیم که به جز دیالیز، طب چینی نیز می تواند یک انتخاب خوب برای درمان نارسایی مزمن کلیه.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد CFR یا دیالیز شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت، و یا ارسال ایمیل به ما. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: کلیه درمان نارسایی، نارسایی کلیه، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: